A keresőmarketingben vigyázni kell a csalással, hazugsággal

Ha két, látszatra egyforma webáruházat egymás mellé állítanak, a laikusnak nem tűnhet fel semmi különös. A külalakból tényleg nem derülhet ki nagy dolog, de ha a számlakivonatot tekintik, azonnal szembetűnik, hogy az egyikben forr az élet, a másik pedig halott. Hogyan lehet ez? Pofonegyszerű! Amelyikben folynak a rendelések, ott sikeres keresőmarketing megoldásokat alkalmaztak, és az áruház oldalára folytonosan érkeznek a leendő ügyfelek a keresőből. Persze a honlapra érkezett ügyfelek nem lesznek egyből vásárlók, de lehetnek.

Ahhoz, hogy a látogatóból vásárló legyen, sok apró részletkérdés megoldását szükséges elvégezni. Elsősorban az érkezési oldal pontosan azt a terméket kell tartalmazza, amit a keresőben kínált, mert különben pillanatok alatt bezárják az oldalt. Továbbá, nincs helye a csalásnak, hazudozásnak! A keresőmarketing behozza a jóhiszemű felhasználót a honlapra, de a sorozatos visszalépések a kereső motornak feltűnik, ezért a honlapot lefokozza. A vásárlásnál vigyázni kell, hogy minden valós és korrekt legyen.