Hogyan válhatnak a webáruházak sikeresebbé eladás szempontjából?

Eljött a digitális katalógusok ideje!
Eljött a digitális katalógusok ideje!

A látványosság minden téren fontos szempont, amikor sikerességről beszélünk. Semmi nem válik népszerűvé és kedveltté, ha nem látványos. Ezzel a problémával kereskedelmi téren is gyakran találkozunk, ezért szoktak a cégek sok tízezer forintot költeni cég és terméklogókra, mottókra és arculattervezésre. Egy webáruháznak különösen nehézség érvényesülni a konkurenciában gazdag piacon. Lehet termékben gazdag kínálata, lehet tartalmas és mutatós a honlapja, az újdonság és az érdekesség az ő esetükben is elvárt alapnak számít már manapság.

 

Hogyan tehetünk egy webáruházat izgalmassá, vagy egyáltalán egy olyan honlapot, aminek a fő szempontja az, hogy a lehető legtöbb bevételt hozza felhasználóival, látogatóival, vásárlóival? A mozgatható elemek minden embernek, de ha nem is, akkor 70%-unak tetszik. Sokkal többen járnak vissza olyan internetes felületre, ami esztétikus és praktikus is egyben. Az E-lapozó honlapjára kattintva megnézhetjük, hogy miként dolgozik ez a cég. A webáruházaknak remek megoldást kínál, hogy a termék kínálatuk átláthatóbb legyen, vagy hogy az akciójuk jobban kitűnjön a többi ajánlatból. Ezért ők digitális vagy más néven online katalógust készítenek, ami majdnem ugyanolyan, mintha a cég havonta frissülő, kinyomtatott prospektusát, portfólióját lapozgatnánk fel. A webáruházakon kívül érdemes ilyen ötletességben dolgoznia olyan szalonnak is, ami esetleg szépségápolással, hajápolással foglalkozik, felhasználható éttermi étellap elkészítésére is, vagy modellügynökségek is profitálhatnak egy ilyen látványelem használatából.

Ez valóban csupán néhány tipp volna, de bárki, akinek honlapja van, bátran kérhet ötletet és segítséget az E-lapozó csapatától. ha nem is termékek bemutatásáról szóló katalógus formájában, de ezt a megoldást alkalmazhatják egy vállalkozás bemutatására is, a korábban is megemlített portfólióként.  Weboldalunk: http://www.e-lapozo.hu/