Hogyan irányítsunk forgalmat az e-kereskedelmi webhelyre?

hölgy és laptop

Az, hogy egy e-kereskedelmi üzlettel pénzt kereshet, közvetlenül kapcsolódik a forgalom megszerzéséhez. A zsúfolt online piacon ez igazi kihívás. A megfelelő stratégiával azonban könnyen megtalálhatják webhelyét az emberek abban a pillanatban, amikor meg akarják vásárolni az Ön termékeit. A webshop forgalmának növeléséről szóló útmutatónk lefedi mindazokat a főbb taktikákat, amelyeket ismernie kell ahhoz, hogy több látogatót láthasson a webhelyen.

Bármilyen jó megközelítés arra, hogy nagyobb forgalmat generáljon webhelyére, egy átgondolt stratégiával kell kezdődnie. Ha ad hoc taktikával próbálkozik anélkül, hogy végiggondolná, hogyan működnek ezek együtt, akkor több időt és pénzt költ a rosszabb eredményekért.

A potenciális ügyfelek elérésének legjobb módjának kitalálásához meg kell érteni, kik ezek az emberek. Azokat az embereket, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolják meg az Ön termékét, a célközönségnek nevezzük, és őket egy közös jellemző köti össze – legyen szó viselkedésről vagy egy bizonyos demográfiai csoporthoz való tartozásról.

A legtöbb e-kereskedelmi webhely esetében a fő forgalmi források az organikus (keresőmotorok), a közösségi média (Facebook, Twitter stb.), az e-mail és a szájhagyomány (online vélemények, barátjavaslatok stb.) lesznek. A jó stratégia kidolgozása attól függ, hogy megérti-e ezeket a forrásokat és a legjobb taktikát. Az online marketing nagyon elsöprő érzés lehet, ha elkezd mindent megtenni. Ehelyett vegye fontolóra közönsége szokásait és vállalata készségeit, hogy meghatározza, mely forgalmi források és taktikák a legmegfelelőbbek az Ön számára. Ha van egy stratégia a fejében, itt az ideje, hogy gyakorlatba ültesse. A csatornától függően számos különböző taktika használható, amellyel nagyobb forgalmat irányíthat webhelyére.

 

Használja a SEO-t az organikus forgalom növelésére

A keresőmotorok a webhelyek forgalmának hatalmas mozgatórugói lehetnek. Valójában az organikus forgalom a webhely teljes forgalmának közel 50%-át teszi ki. De még ennél is jobb, hogy a keresőmotorok nagyszerű módja annak, hogy releváns forgalmat szerezzenek, mivel a Google-on keresztül Önt megtaláló emberek aktívan keresik azt, amit elad. Remek leehetőség a webhelyek és márkák felfedezéséhez, és a keresések sajátossága miatt magasabb konverziókat eredményez.

A különböző keresési kifejezések népszerűségéről és versenyképességéről szóló kulcsszóeszközök segítségével azonosíthatja azokat a fő kulcsszavakat, amelyeket az emberek az Ön által értékesített termékek és témák megtalálásához használnak. Miután meghatározta, hogy az emberek mit keresnek, és hogyan hajtják végre a keresést, fontos, hogy a kulcsszavakat és a releváns tartalmat belefoglalja marketingtervébe.

Megmondhatja a keresőmotoroknak, hogy webhelye egyik oldala miről szól, ha beépíti a célkulcsszót az oldal néhány fő részébe, és olyan tartalmat foglal bele, amely megfelel a felhasználók keresési lekérdezései mögötti szándéknak. Az on-site SEO célja, hogy tartalmat helyezzen el egy weboldalon, hogy a keresőmotorok értékesnek és méltónak találják az oldalt egy jó találati oldal rangsorolására.

A keresőmotor-algoritmusok részben úgy határozzák meg a webhely tekintélyét, hogy megmérik, hány link mutat vissza egy oldalra. A linképítés a webhelyen kívüli SEO egy fajtája, ami azt jelenti, hogy erőfeszítései valójában nem a saját webhelyére összpontosulnak. Ehelyett a linképítés segít abban, hogy jó minőségű, releváns webhelyekre hivatkozzon a webhelyére.

 

Használja a PPC-t a fizetett forgalom növelésére

A gyorsabb forgalmi forrás érdekében a pay-per-click (PPC) hirdetéssel azonnal a Google első oldalára kerülhet. A fő keresőmotorok mindegyike rendelkezik olyan hirdetési platformokkal, amelyek PPC-modellt használnak, vagyis nem magukért a hirdetésekért kell fizetni, hanem csak az általuk szállított forgalomért.

A kattintásonkénti fizetés pontosan úgy működik, ahogy hangzik. Minden alkalommal, amikor valaki a hirdetésére kattint, és ezzel potenciális ügyfelet küld a webhelyére, díjat számítanak fel.

 

Használja a közösségi médiát a forgalom növelésére

A közösségi média a legtöbb ember mindennapi életének óriási részévé vált. Világszerte több mint kétmilliárd ember aktív legalább egy közösségi média platformon. Ez hatékony csatornává teszi a közönséggel való közvetlen interakciót.