Mi az, amire minden cégvezető vágyik? Egy ütős média megjelenés után szeretnék látni vállalatuk felívelő csillagát. Megvan az üzenet, lenne mit mesélni, rendelkezésre állnak statisztikák, tanulmányok, érdekességek, mégsem tudod, merre indulj el. A hírnevet valóban nem adják ingyen, kiváltképpen nem a médiaóriások.
Ilyenkor sokan félreteszik média megjelenésről szőtt álmaikat és hagyják elszállni az esélyeiket a gyors ismeretség megszerzésére. Pedig egy jó PR-cikkért nem szükséges bankot robbantani, csupán tudni kell, mely releváns platformokat érdekelheti a sztorid. Ha pedig igazán lenyűgöző a történet, akkor úgyis futótűzként terjed majd, és egyre több média megjelenést generál anélkül, hogy házalnod kellene.
A lényeg, hogy a branded őszinte legyen, és az üzenet hiteles, érdekes és informatív témákat feszegessen a leendő ügyfeleidnek. A többi pedig szinte magától jön. Egy ütős média megjelenés erős hatással van a cég megítélésére. Kíváncsi vagy, hogyan jelenhetsz meg a médiában egy komolyabb kávégép áráért? A Langmár Kommunikáció csapata beavat a nagy titokba.